Thursday, January 17, 2008

I decided to do a little water experiment of my own for class. I filled a stainless steel bowl full of water, turned off the lights (flash was on) and poured water into the bowl while shooting the pictures. They turned out kinda fun.
f/5.3 ~ 1/60 ~ ISO-400 ~ 46mm
f/5.3 ~ 1/60 ~ ISO-400 ~ 46mm

11 comments:

Jane said...

Yah....this is so coooool!!!!

Kim (Scrappy_Mom_in _MI) said...

VERY cool!!!

Susan Goetter said...

Love these pics....very creative...and COOL!

Leigh Anne said...

oooo yeah - this turned out cool!! looks boiling ... hmmm boiling? that might be something LOL - cool experiment

Sandie Dunn said...

Wow! Now that is very cool!!! A completely different perspective and thinking outside the box again! I give you an A+ for creativity! Great work!

joker said...

Hey, I like your blog. I think it is cool... the contents are interesting in my opinion. I will come back... Keep it up!

Do drop by my blog and have a look.

http://1jokeaday.blogspot.com

It will keep you laughing!! :)

Tracey said...

wow these shots are amazing, would look gorgeous blown up and printed onto canvas, thanks for sharing - have a great weekend XXX

Michee's Group 2 photo blog said...

This is awesome!! Very creative!

scrappinpa said...

super cool!!

scrapperlicious said...

sooo cool!

tonya said...

so cool! How did you even come up with this? LOL, very cool.